Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

11:27 PM | Author: Sunah Sakura

Chiko: Hmmppphhh...


Cici: Nkoo kenapa Chiko? Monyok aje...


Chiko: Macam mana aku tak monyok, ko tengok la muka aku ni...


Cici: OMG!!!!!!!!!!!! Nape muka nkoo jadi gitu Chiko???


Chiko: Aku pun tak tau nape jadi gini... Sedihnya... Nak cantik macam ko...


Cici: Ala.. Jangan sedih-sedih.. Nanti mama buh ubat, mesti jadi cantik cam aku keyhhh!


Ini Chiko, kucing kak Azila yang boss dia bagi. Chiko ni kucing baka campuran. Mak dia kucing Parsi, tapi bapak dia kucing biasa. Dia tak dapat baka mak dia pulak, baka bapak dia lagi dominan. Chiko baru tinggal berapa hari kat rumah ni. Entah nape dengan muka Chiko tu, saya pun tak tahu. Kadang-kadang saya bersihkan dan buh minyak gamat kat muka dia tu. Beberapa jam, ok. Tak lama lepas tu jadi camtu balik. Hurmm... Kena buat secara konsisten sampai betul-betul sembuh mungkin...

Tapi Chiko ni tak buat pencegahan kebuntingan lagi...

Si Belang lak curang pada Cici yang tak mampu melahirkan anak...

Habislah... =.=
Category: , |
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On February 25, 2012 at 11:37 PM , maszull said...

assalamualaikum...alorrr cian nyer die nape jadi mcm tu sapu ubat ye Chiko nanti cpt baik k...:(

p/s mama pun sedih skg kembang sakit mata cian ngan die mata die merah...esok nak wat n3 kembang sakit mata...:(

 
On March 26, 2012 at 11:03 AM , Emma said...

comelnya dia