Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

12:07 PM | Author: Sunah Sakura

Cici: Hummmpppphhh...cantiknya bunga ni!


Chiko: Tapi bunga tu takde bau la Cici...


Cici: Haaa...kalau camtu, yang ni lah! Sedapnya bauuuuu~~~
MamaKuceng: Tu tangan mama la Cimok!!!
Cici: Eh, silap, silap!


Chiko: Hah, pe lagi...jom kita tanam yang baru kat sini. Nanti tumbuh banyak-banyakkkk~ Bau wangiiii~


Cici: Tak bestnya kat situ, meh tanam kat sini lahhh!
Chiko: Hoh? Kat situ?? Tak bestnya pilihan...=.=


Chiko: Tapi, tapi, tapi...betul ke cara tanam macam ni? Leh hidup ke bunga tu nanti?

=.=
Category: , , |
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

On March 26, 2012 at 1:48 PM , maszull said...

assalamualaikum....wah dah nak belajar tanam pokok bunga yer...belajar elok2 ye...:)

 
On March 26, 2012 at 3:43 PM , FasiHaH SupiaN said...

huhuhu comel gelagat depa~