Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

8:33 PM | Author: Sunah Sakura

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Setelah sekian lama tak bersiaran, hari ini, saat ini, keluarga kami dirundung duka.

Cumel, kucing keluarga yang sangat kami sayang telah pun pergi menghadap Illahi pada usia 14 tahun.

Semoga tenang di sana sayang.

Pasti rindu.
Category: | Leave a comment
Links to this post
8:43 AM | Author: Sunah Sakura

Ni la anak-anak Tinny.

Ingat lagi Tinny yang gorgeous tu?

Yang dulu kecik cinonet aje, sekarang da jadi mak kucing!

Hihihi...

Comel-comel anak Tinny.

Patchi, Guffy, Luna, Lulu.

Patchi paling besar dan kembang. :)
Links to this post
1:39 PM | Author: Sunah Sakura

Mulan oo Mulan!

Pelik bebenor tabiat nkoo akhir-akhir ni!

Eh, bukan ke sejak dulu lagi dia suka main lalat?

Nampak lalat je terus nak kejar.

Dapur tu tak meriah kalo takde Mulan main kejar-kejar. =.="


Jenuh cakap kat dia, nak buat apa kalau dapat pun lalat tu?

Bila dia da dapat sekor, hambikk!

Dia telan rupanya lalat tu... =.="

Sedap ke?
Category: | Leave a comment
Links to this post