Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

8:43 AM | Author: Sunah Sakura

Ni la anak-anak Tinny.

Ingat lagi Tinny yang gorgeous tu?

Yang dulu kecik cinonet aje, sekarang da jadi mak kucing!

Hihihi...

Comel-comel anak Tinny.

Patchi, Guffy, Luna, Lulu.

Patchi paling besar dan kembang. :)
Links to this post
1:39 PM | Author: Sunah Sakura

Mulan oo Mulan!

Pelik bebenor tabiat nkoo akhir-akhir ni!

Eh, bukan ke sejak dulu lagi dia suka main lalat?

Nampak lalat je terus nak kejar.

Dapur tu tak meriah kalo takde Mulan main kejar-kejar. =.="


Jenuh cakap kat dia, nak buat apa kalau dapat pun lalat tu?

Bila dia da dapat sekor, hambikk!

Dia telan rupanya lalat tu... =.="

Sedap ke?
Category: | Leave a comment
Links to this post
1:36 PM | Author: Sunah Sakura

Ingat tak gambar ni pernah dimasukkan kat blog ni dulu?

Masa tu Mulan kecik lagi, dan tu hari-hari terawal Mulan duduk kat rumah ni.

Nakal kemain panjat ampaian, sampai tak nak turun.

Kita yang kena turunkan dia.

Tapi tak sampai situ ajeee!

Jangan ingat masa kecik aje Mulan suka main kat ampaian...

Da besar ni haaaaaaaaa....


Kita boleh bagi upah dia jaga ampaian kat rumah.

Kalo hujan, kang dia tolong angkat kain!

=.="
Category: | Leave a comment
Links to this post