Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

1:39 PM | Author: Sunah Sakura

Mulan oo Mulan!

Pelik bebenor tabiat nkoo akhir-akhir ni!

Eh, bukan ke sejak dulu lagi dia suka main lalat?

Nampak lalat je terus nak kejar.

Dapur tu tak meriah kalo takde Mulan main kejar-kejar. =.="


Jenuh cakap kat dia, nak buat apa kalau dapat pun lalat tu?

Bila dia da dapat sekor, hambikk!

Dia telan rupanya lalat tu... =.="

Sedap ke?
Category: |
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On October 16, 2012 at 4:36 PM , maszull said...

assalamualaikum...suka makan lalat ke hehehee...:)