Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

12:07 PM | Author: Sunah Sakura

Akhir-akhir ni Cici macam jadi pasif sikit.

Tu pun lepas Tinny da pergi. Dia takmo keluar rumah, takmo jumpa boyfriend dia, si Belang. Asyik nak menggendeng dengan kita kat dalam rumah. Then, bila takmo keluar rumah, mesti la dia membuang dalam rumah. Membuang dekat tempat Tinny buang dulu pulak tu. Pelik sangat dah budak tu. Nape la agaknya...

Rindu kat Tinny ke Cici?


Cici: Heyyyyy, mana ada kite rindu kat Tinny! Takde, takde! Huh! Kite kawan pun tak dengan Tinny tu, ok!

Ye ke? Habis tu video dari CCTV ni tunjuk ape pulak???



Cici: Errr...

=.=
Category: , |
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On March 29, 2012 at 12:56 PM , aDisH.sHidA said...

pandai je cici nak bagi tinny dekat dengan dia...goyang2 ekor...hahahaa

comey...