Dunia ini persinggahan... Dan segala apa yang ada di dalamnya juga bersifat sementara... Sedangkan yang kekal abadi itu hanyalah Maha Pencipta... Maka, segala apa yang saya kongsikan di sini hanyalah sekadar coretan... Sebagai kenangan masa hadapan buat diri saya sendiri...

Sunah Suka Sakura dot com

10:07 AM | Author: Sunah Sakura
Erm, da agak lama jugak blog ni bersawang. Balik cuti kali ni, dapat lagi banyak ahli keluarga baru. Cumel menjadi antara yang paling gembira dengan kehadiran ahli-ahli keluarga yang baru ni. Hehehe.

Adik yang sekarang ni da masuk matrix bawak balik kucing ke rumah pada satu hari dari tempat kerja sementara. Kucing tu kucing remaja bak kata Kak Elisa. =D

Nama yang diberi ialah Mitchi. Mitchi masih baru dalam keluarga kami, jadi kegarangan dia belum berkurangan bila jumpa kucing-kucing yang lain. Dia jugak la yang jadi mangsa buli oleh kucing-kucing lain, terutama si Batman. Entah kenapa Batman suka sangat kacau Mitchi. Batman suka tengok Mitchi terkejut sampai terlompat kot. XD

Meh tengok gambar-gambar terbaru~

Ini Cumel sekarang...garang seperti dulu.


Gigi semakin tajam, pernah terperosok ke dalam pipi ni. Adoi...


Inilah Mitchi =)


Batman pun ada, anak Mio sebenarnya..ada lagi 2 ekor yang lain.


Batman bakal melakukan serangan hendap. =p


Seronoknya ada begitu banyak kucing yang comel-comel kat rumah. =)
Category: , , |
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comments:

On January 20, 2011 at 10:53 PM , DeQdEq said...

DeQdEq suka tgk batman tu...unik la bulu dia...ada tompok hitam kat hidung mcm tu...

sunah...blog ni la baru sesuai utk mama kucing...blog yg utama tu leh msk Control Ayu...

 
On August 27, 2011 at 11:27 AM , Suhaili Sarif said...

pandainya sunah amk gmbr.
angle and shot sgt melets.
oo ptt pggl batman..
cumel 2 mmg garang tp die nmpk hensem.haha..betina ka cumel 2?
ke jantan

 
On February 20, 2012 at 12:17 PM , Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

comelnye tucing...tak tau lak sis sunah ade page khas kucing. =) singgah maera punye jgk. Whos Dat Cat

 
On February 20, 2012 at 12:27 PM , Sunah Sakura said...

waaaa....sis pun adeee gakkk..

da jenguk tadi tapi taleh komen..huhuhu